ტრენინგის მესამე დღე.
06.05.2017
ტრენინგის მესამე დღს გავეცანით მეორე მოდულს, სადაც განვიხილეთ, თუ როგორ უნდა დავიწყოთ პროექტის დაგეგმვა.
პროექტის თემის განსაზღვრის შემდეგ, ვსაძღვრავთ მიზანს , რომელიც უნდა ეფუძნებდეს საგნობრივ სტანდარტში მოცემულ ინდიკატორებსა და უნდა ემსახურებოდეს 21-ე საუკუნის უნდარ-ჩვევების განვითარებას, პროექტში მოსწავლემ უნდა შეძლოს თემის სიღრმისეული წვდომა და მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარება.
პროექტის მიზანი უნდა იყოს კონკრეტულად, გასაგებად წარმოდგენილი და გაზომვადი, მასში დაგეგმილი აქტივობები უნდა შეფასდებდ შეფასების მრავალფეროვანი მეთოდებით.
პროექტის განხორვიელების წინაპირობას წარმოადგენს მონაწილე მხარეების ინფორმირება, რომელიც ხდება წინასწარ დამზადებული ბროშურების საშუალებით, რომელშიც მოკლედ არის გაწერილი პროექტის ძირითადი საკითხები.
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით ამ ბროშურების შაბლონებს და ვისწავლეთ მისი შექმნის ტექნოლოგიები.
06.05.2017
ტრენინგის მესამე დღს გავეცანით მეორე მოდულს, სადაც განვიხილეთ, თუ როგორ უნდა დავიწყოთ პროექტის დაგეგმვა.
პროექტის თემის განსაზღვრის შემდეგ, ვსაძღვრავთ მიზანს , რომელიც უნდა ეფუძნებდეს საგნობრივ სტანდარტში მოცემულ ინდიკატორებსა და უნდა ემსახურებოდეს 21-ე საუკუნის უნდარ-ჩვევების განვითარებას, პროექტში მოსწავლემ უნდა შეძლოს თემის სიღრმისეული წვდომა და მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარება.
პროექტის მიზანი უნდა იყოს კონკრეტულად, გასაგებად წარმოდგენილი და გაზომვადი, მასში დაგეგმილი აქტივობები უნდა შეფასდებდ შეფასების მრავალფეროვანი მეთოდებით.
პროექტის განხორვიელების წინაპირობას წარმოადგენს მონაწილე მხარეების ინფორმირება, რომელიც ხდება წინასწარ დამზადებული ბროშურების საშუალებით, რომელშიც მოკლედ არის გაწერილი პროექტის ძირითადი საკითხები.
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით ამ ბროშურების შაბლონებს და ვისწავლეთ მისი შექმნის ტექნოლოგიები.
ირინა საინტერესო იყო თქვენი მოსაზრებების მოსმენა. მოხარული ვარ რომ გეთანხმებით ბევრ საკითხში.
ReplyDelete